„ადამიანების ცხოვრების გამარტივებისთვის - თიბისის მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდი"

აქ.ახლა - მომხმარებელა მხარდაჭერის გუნდი

ნოემბერი 12, 2020

„გავუმარტივოთ ადამიანებს ცხოვრება“ - დღეს ამ მისიას 7000-ზე მეტი თიბისელი იზიარებს და ყოველდღიურად მცირე თუ მაშსტაბური ამოცანების გადაჭრისას ახორციელებს იდეას, რომელიც თიბისიში უკვე ყველა პროცესისთვის საერთოა. თუმცა მანამ, სანამ ეს ფრაზა საყოველთაოდ გაიჟღერებდა, კომპანიაში არსებობდა გუნდი, რომლისთვისაც ადამიანების ცხოვრების გამარტივება იმთავითვე ამოსავალი წერტილი და მთავარი მიზანი იყო.

ეს გუნდი 2010-2011 წლებში ჩამოყალიბდა და მაშინ „ბიზნეს საფორთი“ დაერქვა ჯგუფს, რომლის ამოცანა იყო ბანკის მასშტაბით არსებული ყველა პრობლემური შემთხვევის ერთ სივრცეში გაერთიანება, გადაჭრა და შესაბამისად - სუსტი წერტილების აღმოჩენა მათი გამოსწორების მიზნით.

დღეს მათ „მომხმარებელთა მხარდაჭერის განყოფილების“ სახელით ვიცნობთ, რომელიც ერთი მხრივ კომპანიის შიგნით მომხმარებლის ინტერესების მთავარი დამცველია, მეორე მხრივ კი აერთიანებს თიბისელებისთვის ყველაზე საიმედო ადამიანებს პრობლემებთან გამკლავებისას.

როცა საქმე პრობლემას ეხება, „ცხოვრების გამარტივების“ უკან ბევრი სირთულე დგას. აქ თვის განმავლობაში საშუალოდ 12 000 განაცხადი და 10 000 ზარი შემოდის თიბისელებისგან, რომლებსაც კონკრტეტულ გართულებულ შემთხვევასთან გამკლავებაში დახმარება და პრობლემის მოგვარების არასტანდარტული გზა სჭირდებათ. 


თუმცა, გუნდი ამ საქმეს განსაკუთრებული აზარტით უყურებს და მისი თითოეული წევრი სირთულეს განიხილავს, როგორც უნიკალური სამომხმარებლო გამოცდილების შექმნის შესაძლებლობას.

დღეს მომხმარებელთა მხარდაჭერის განყოფილებაში 38 თანამშრომელი მუშაობს და თითქმის ყველას ხანგრძლივი ისტორია აქვს თიბისიში. მათი გამოცდილება და კომპეტენცია გადამწყვეტია ყოველდღიურ პროცესში, როცა ცაკლეულ პრობლემას უნიკალური მიდგომა და სპეციფიკური გადაწყვეტა სჭირდება.

გუნდის საქმიანობა არა მხოლოდ ინდივიდუალური პრობლემის მოგვარებას არამედ მათი ერთ სივრცეში აკუმულირებას, დამუშავებას, ანალიზს და შემდეგ არსებული პრობლემების ძირეული აღმოფხვრის მიზნით შესაბამისი გუნდებისთვის რეკომენდაციების გაცემას მოიცავს.  მაგალითისთვის, 2020 წელს (იანვარი-სექტემბერი) ჯამში 625 რეკომენდაცია/ამოცანაა დაფიქსირებული.  

ფაზლი, რომელსაც ადამიანების ცხოვრების გასამარტივებლად თიბისის 7000 თანამშრომემელი ერთმანეთთან სწორი კოორდინაციით ქმნის საკმაოდ ბევრი ელემენტისგან შედგება. მისი ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ნაწილი კი სწორედ მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდია, რომელსაც აქვს ერთ-ერთი ყველაზე რთული ამოცანა: პრობლემა აქციოს სიმარტივედ.


თუ ფაზლის ეს ნაწილი აწყობილია, სხვა ნაწილების აწყობაც ბევრად ადვილი ხდება. ყოველდღიურ სამუშაო პროცესში 38 ადამიანისგან შემდგარი ეს ჯგუფი იღებს პასუხისმგებლობას დააზღვიოს კომპანია და საიმედო საყრდენი იყოს მრავალათასიანი გუნდისთვის, რომელიც სხვადასხვა ფორმით, სხვადასხვა ინსტრუმენტით, პროდუქტით, სერვისითა თუ პროცესით ერთ დიდ მისიას ახორციელებს.


ავტორი: ქეთი რაზმაძე

ფოტო: ირაკლი ჭელიძე